fbpx

חולמים להפיק פודקאסט
מוביל משלכם?

נמאס לכם שאנשים לא מכירים
את הסיפור שלכם?

משתוקקים להפוך למובילי דעת קהל
ולעשות מזה כסף?

מי אנחנו?

CK Media ושחר קאיקוב הינם מומחים בתחומי המדיה, ההפקות והשיווק,

והינם בעלי אולפנים ברמה בינלאומית לצילומי פודקאסט והפצה ברשתות.

ניתאי כהן קדוש

ניתאי כהן קדוש, הבעלים של CK Media, הינו בעל חברת מדיה המובילה בישראל, ועזר לעשרות בעלי עסקים בשנה לייצר תדמית מובילה וחזקה ברשתות החברתיות, ובנה מותגים מובילים ועזר להם להגיע למאות ולמיליוני צפיות ברשתות החברתיות.

שחר קאיקוב

שחר הינו מומחה בתחומי המדיה, השיווק והפרסום, והיה בעברו דוגמן ושחקן שהשתתף בהפקות הנחשקות ביותר בישראל ובעולם, לצד המותגים, המנחים, והשחקנים המובילים ביותר בתעשייה,

שחר הינו יועץ עסקי, והבעלים של מכללת שחר קאיקוב בע"מ להצלחה בעסקים,

ועזר למאות בעלי עסקים להפוך למותגים מובילים ולשבור שיאי שיווק ומכירות בעסק.

לבדיקת התאמה וייעוץ למסלול
השאירו פרטים:

עוד על השיטה שלנו:

השיטה של ניתאי ושל שחר מביאה לשולחן את 2 העקרונות החשובים ביותר להצלחה של פודקאסט,

הצד של ההפקה והצד של המצולם – במעטפת אחת מקצועית,

המבטיחה שהפודקאסט יצא ברמה בינלאומית,

הן ברמת ההקלטה והצילום, והן ברמת הפרזנטציה והתוכן!

פודקאסטים שהפקנו:

סרטוני תוכן שהפקנו מתוך הפודקאסטים:

מה כוללת המעטפת?

שיחת היכרות
שיחה בה נבחן את העסק ,את נקודות הבידול העיקריות שלו, קהל היעד וההצעות. לפיצוח חזק ומדויק לפודקאסט שלך.
1
פגישת פיצוח
פיצוח האייטם הנכון והחזק ביותר עבור העסק שלך, שיעזור לך להגיע לכמה שיותר אנשים ולחדור חזק לתודעה. בפגישה נבנה אסטרטגיית שיווק חזקה לפודקאסט שלך, ונייצר אייטם ייחודי משלך, שיבלוט מעל כל המתחרים.
2
התאמת מסלול פודקאסט
לאחר פגישת הפיצוח, נתאים לך את מסלול הפודקאסט הנכון ביותר עבורך, שיתאים בדיוק למטרות העסקיות והשיווקיות שלך ולתקציב הנכון עבורך, לביצועי שיא ומינוף מירבי למותג ולעסק שלך.
3
שלב הצילומים
צילומים באולפני הפודקאסט שלנו עם צוות צילום והפקה מקצועי, שבו אנחנו נדאג להכין אתכם לפודקאסט ונלמד אתכם שיטות עבודה שישפרו לכם את התדמית ויפיצו את המסר שלכם בצורה האותנטית וייחודית.
4
שלב ההפקה
עריכת הפודקאסט והוצאת הפרקים לאור, שם גם נדאג למתג אתכם ולעטוף את הפודקאסט בצורה המקצועית ביותר ומותאמת לרשתות החברתיות ולהפצה בצורה הטובה והמושכת ביותר, שם גם נוציא לכם סרטונים קצרים מתוך הפודקאסט, אשר יגרו את הקהל לצפות בתוכן המלא.
5
פרסום והפצה ברשתות
הפצת הפודקאסט בפלטפורמות המובילות ביותר להקשבה ולצפייה בפודקאסטים, כמו גוגל פודקאסט, אפל פודקאסט, ספוטיפיי, יוטיוב וכדומה, שם תגיעו לחשיפה מירבית ולמינוף התוכן כמו המותגים הגדולים.
6

לבדיקת התאמה וייעוץ למסלול
השאירו פרטים:

מה הפך את ג'ו רוגן,

המראיין המפורסם עם הפודקאסט המוביל בעולם,

לאחד האנשים המצליחים והעשירים ביותר?

כששאלו את ג'ו איך הוא מסביר את ההצלחה שלו,

הוא ענה "אני לא האדם החכם ביותר, ולא המוכשר ביותר,

אבל במשך שנים הזמנתי לפודקאסט שלי,

את האנשים המצליחים ביותר בעולם,

ולא הפסקתי לשאול שאלות מטומטמות".

 

ג'ו אמנם טוען שהוא אינו מוכשר או חכם,

אך ג'ו הזמין לפודקאסט שלו את האנשים המומחים ביותר בתחומם!

אשר במשך שנים העשירו אותו ואת קהל המאזינים שלו, 

בידע ובסיפורי ההצלחה החזקים ביותר.

 

אנו מאמינים שכאשר אנו מעשירים אחרים, 

ודואגים להעשיר את עצמינו בידע והסביבה הנכונה,

זו הופכת להיות הסביבה המקדמת והדחיפה הכי חזקה להצלחה!

 

זה בלתי אפשרי להיכשל כשאתה מוקף באנשים הנכונים!

 

זו גם הסיבה לכך שאנחנו כלכך מאמינים בפודקאסטים,

ורוצים שכל בעל עסק או מוביל דעת קהל,

שרוצים להעשיר אחרים, ומשתוקקים להפיץ לעולם את הבשורה שלהם,

יצליחו לעשות את זה, ובענק!

 

אנחנו נדאג לך להכוונה למעטפת המקצועית שתדאג שזה יקרה,

להקים ולקדם פודקאסט מצליח משלך,

ובדיוק בזה אנחנו באים לעזור!

לבדיקת התאמה וייעוץ למסלול
השאירו פרטים:

למה שלא תעשו פודקאסט?

פודקאסטים זה אחד התחומים המתפתחים והמובילים ביותר כיום, ומהווים תחרות ואיום אפילו על ערוצי החדשות והתקשורת החזקים ביותר. נכון שיש היום הרבה מאוד פודקאסטים והשוק הולך ומתמלא, אך להגיד שהשוק מוצף? זו אמירה רחוקה מאוד מהמציאות. תרבות הצריכה השתנתה בשנים האחרונות, וכך גם הצורך והביקוש לפודקאסטים גדל יותר ויותר מיום ליום, וקהל הצופים מחכים לשחקנים חדשים ואיכותיים על המגרש. למען האמת, מי שלא מקים פודקאסט, הוא זה שדווקא צריך לדאוג מחוסר רלוונטיות, מאחר והוא בכלל לא במשחק, מה שנקרא טובה שעה אחת קודם.

להקים ולתפעל פודקאסט דורש השקעה של זמן, כסף ואנרגיה, וזה לא לכל אחד. מי שלא רואה את ההזדמנות ויכולת המינוף של פודקאסט, כנראה לא חקר את התחום עד הסוף. התוצאות מראות כי דווקא מי שיש לו פודקאסט, רואה גדילה משמעותית בפניות הלקוחות ובמכירות בעסק. אין תוכן שמוכר טוב יותר אותך ואת העסק שלך מפודקאסט, וזה קורה כי בפודקאסט יש לקהל הזדמנות באמת להקשיב לך ולצרוך תוכן איכותי במשך זמן, כך גדלה רמת האהדה והאמון של הלקוח איתך. מהניסיון שלנו לקוחות שהגיעו אלינו ויצרו פודקאסט חוו גדילה משמעותית בשיווק ובמכירות שלהם בעסק, תוך זמן קצר.

ישנם 2 פחדים בעולם שמדורגים במקום הראשון, הפחד שנמצא במקום השני הוא הפחד ממוות, והפחד שנמצא במקום הראשון הוא פחד במה. נשמע מפתיע? אז זהו שלא. אלו מחקרים שנעשו ברחבי העולם, ומסתבר שלרוב האנשים יש חשש ממעמד של חשיפה או של במה. המעטפת שלנו וצוות ההפקה וההדרכה המקצועי יעזרו לך לפרוץ את המחסום, ולקפוץ למים, עם שיטות עבודה ומיומנויות שנעזור לך לפתח, כדי שהתוכן יצא ברמה הגבוהה ביותר שיש ובצורה אותנטית וחלקה, כאילו נולדת לזה, מהניסיון שלנו כל אחד יכול אם יהיה מספיק מחויב ורציני.

כאשר צוות ההפקה וההדרכה המקצועי שלנו יעבוד איתך, הוא יעזור לך לפצח את הקונספט של הפודקאסט, הנושאים, השאלות, האורחים וכל שלבי הריאיון מא' ועד ת', כך שלא תצטרך לנחש כלום. מה שאומר שתדע בדיוק על מה תדבר, למה דווקא על הנושאים האלה, מה יעבוד הכי חזק עם הקהל שלך, וכיצד להפוך לפודקאסט שאנשים ידברו עליו! אנחנו כאן בשבילך ומדריכים אותך בכל שלב ושלב של הפודקאסט והתוכן, אנחנו נעזור לך לדייק את הנושאים הכי אקטואליים וייחודיים שקשורים לתחום העיסוק ולקהל שלך.

אנו כל פעם מופתעים מחדש מאנשים שמגיעים אלינו וחושבים שאין להם מה לחדש או להוסיף לעולם, ולאחר עבודת פיצוח חכמה ונכונה איתם, אנו תמיד מגלים שיש להם עומקים ותוכן מטורף להפיץ לעולם, ושהבעיה היא בדיוק הפוכה: לא רק שיש להם הרבה מה לומר ואלו דברים שכל אחד ישתוקק לשמוע, לרוב הבעיה היא שיש יותר מידי על מה לדבר, ואז אנו צריכים לסנן ולתעדף את הנושאים הרלוונטיים והחזקים יותר. מה שנקרא "פרדוקס המומחה", אנשים לא מודעים לדברים שהם הכי טובים בהם, בשביל זה אנחנו כאן כדי לעזור לך להוציא את הדברים האלו החוצה, ולעשות זאת בצורה שהכי תעניין את הקהל שלך.